PARADIDDLES, PATRONES Y RITMOS, nou llibre de TITO BUSQUETS


Des de fa uns mesos estic tornant a treballar amb els meus alumnes, i pel meu gaudir personal un llibre meravellós. Es tracta d'un llibre publicat per Manhattan Music titulat "Brazilian Rhythms for Drumset" escrit per Duduka Da Fonseca i Bob Weiner.

En aquest llibre de Ritmes brasilers s'aplica diversos cops el concepte del PARADIDDLE.

I això és el que va pensar en el  gran mètode escrit per en Tito Busquets "PARADIDDLES, PATRONES Y RITMOS".

Us el presentaré en Tito. Actualment és cap de departament de la secció de bateria de la EMMB (de fet va ser el meu professor a finals dels anys 90), apart d'aquest ja ha editat altres treballs didàctics i a més a més de ser un gran bateria i professor, és un gran estudiós i executant de Steel Drum.

Doncs aquest treball "PARADIDDLES, PATRONES Y RITMOS" precisament tracta d'això, de com aplicar aquest rudiment "EL PARADIDDLE".  Són 370 pàgines on es desenvolupa repartint els cops en els diferents instruments de la bateria, en diferents compassos i en diversos conceptes estilístics. Son mils d'exemples en que desenvolupant aquest concepte trobaràs ritmes de tots els estils (del trap al funk passant per el latin  o el rock) i que t'ajudaran a fer més gran la teva creativitat.

Ja ningú més podrà dir allò de "per què serveix estudiar el paradiddle?" 

Ja tenim material per dies i dies d'estudi!!!!

Si el voleu aconseguir us podeu posar directament en contacte amb ell escrivint-li al seu mail  titobarril@yahoo.es


 

EL TITO I JO.

 

                                                                       

 JO I EL TITO

 

                        

Presentació del llibre a l'escola ESM Jam Session de Barcelona

 

                        

 Vídeo promocional "PARADIDDLES, Patrones y Ritmos.