RETALLAR DUES POLZADES A DOS TIMBALS!!

Fa uns mesos el meu company Albert Whiles em va trucar dient-me que em volia regalar un bombo i dos  timbals Premier XPK No sé com podré agrair-t'ho Albert, Moltes gràcies). Li faig afegir un goliat i amb això ja tenia una bateria que fa molta patxoca!!  Així vaig tenir l'oportunitat de disposar d'altra instrument per els meus alumnes........però....

Alguns dels meus alumnes son de mida infantil. Muntar timbals de 11 i 12 polzades de fondària (12 i 13 polzades de diàmetre) sobre de un bombo de 22" de diàmetre és massa alçada fa que els petitons arribin un pel forçats. Doncs ho havíem de solucionar!. 

 Vaig desmuntar.


Però desmuntar del tot!!


I Apa!! Vaig fer un tall a cada timbal d'una polzada per banda. Haig de dir que en aquest cas era molt senzill  No tots els tambors tenen els forats que ho facin tan senzill!!


El següent pas va ser rectificar/planejar les vores amb el torn amb un disc amb paper de vidre.






I amb la tupi vam fer les vores a 45 graus (bearing edge)



Ja se que em repeteixo però " per saber com està una cosa s'ha de desmuntar fins el darrer cargol" i això he fet.


I el millor és muntar, muntar és un plaer difícil d'explicar !!!   




Es noten les dues polzades?




 Poden semblar poca cosa però 2 polzades (5cms) poden fer que sigui molt més fàcil per els petits!

I SOBRE ENCARA SONA MILLOR QUE ABANS!! BRUTAL!!!