Ah!!! LA PILA DE MEMORIA HA DIT PROU!!!




Visca! Vaig a gaudir una mica de la meva bateria Roland!!





Merda!!! M'apareix un missatge que no m'agrada gens!!



I aquest és encara pitjor!!!




Doncs a desmuntar!!! M'emporto el mòdul a un lloc còmode per treballar. 






Quants cargols!!!





Comencem per desmuntar el suport del mòdul a l'estructura.




Tot seguit trèiem la tapa per accedir a l'ampliació de memòria!!



Sols son quatre cargols iguals!





Aquí tenim l'ampliació TDW-1!!!










Ens assegurem de que tant els de sota com els frontals  siguin tots fora.





I recordeu que poden haver cargols de mides diferents! Aquest n'és un.




L'obrim i localitzem la pila. 



Heu vist quins Crocs més macos!!!





Mireu com una persona amb dits de llonganissa treu la pila, ho pot fer tothom!! 




Anem a comprar una pila compatible, la trobareu a qualsevol lloc!






I amb cura poso la nova!
I fem el procés de muntatge seguint l'ordre contrari al de desmuntatge. 





I el nostre mòdul ens rep amb aquest missatge que vol dir que l'operació ha estat un èxit!!!






I sols hem hagut de menester una pila, el mòdul i un tornavís d'estrella!! 



Si algun cop l'heu de canviat i no us veieu amb cor no us estigueu de demanar-me que us ajudi.