CAIXA BCNDRUMS CERET




La vila de Ceret és la inspiració per haver fet aquesta caixa/tabal de fusta de cirerer!


Fent un café al costat del museu





Que bé s'està a Ceret!!


Vaig poder compartir una estona tocant amb uns companys a Plaça dels nou rajos!





Esperant taula a Can Bigoti





Farà més de 2 anys vaig comprar un retall de fusta de cirerer a la botiga Mirabosc del Mercantic de Sant Cugat. Aquí fan les taules de fusta més boniques que he vist mai!

Doncs farà 6 mesos vaig acabar aquesta meravellosa caixa feta amb aquell retall!  Ja ho sé, em prenc les coses amb molta tranquil·litat!

El fet és que la he batejada amb el nom de "Ceret" i tenia la intenció de fer l'article amb la caixa a aquesta preciosa localitat capital del Vallespir (Catalunya Nord). Però el confinament no m'ha deixat desplaçar-me a aquesta vila tant bonica i plena d'art. És per això que la foto final està feta a una olivera mil·lenària d'Ulldecona i no entre cirerers.

Espero que us agradi molt el reportatge fotogràfic.  



El bearing edge a 45º o millor dit el rebaix del casc de la caixa.




Aquest rebaix el vaig fer per que el tirador dels bordons estigues perfectament recolzat al casc de la caixa. Aquí es pot veure l'interior on hi ha un reforç a l'estructura del tambor!



En aquest vídeo de Miguel Figuerola ( tècnic de so, de vídeo i músic) en aquest moment gravant el disc del seu nou projecte "Sed de Mal", podeu veure part del procés de construcció. A la fi vam canviar el vernís per un acabat a goma laca. 



Acabats de muntar tots els afinadors.



Quin acabat més maco!!!














Quina preciositat acabada!!! Si us fixeu, al fons a l'esquerra hi ha una meravellosa il·lustració de l'Amy Winehouse obra per Joan Luzzatti i que podeu comprar com altres que també ha fet a Doctor Vertor Print Shop.


De passeig amb la bateria viatgera a Museu de les Oliveres Mil·lenàries d'Ulldecona.