REPARACIÓ D'UN GOLIAT GRESTCH



Fa  uns dies em va trucar un company de Les Terres de l'Ebre comentat-me que al camió de l'orquestra va caure quelcom sobre el seu goliat.



Quina angunia que fa aquesta trencadissa! I això que estava dins d'un Hardcase!



El trencat travessava totes les capes de la fusta i el revestiment! 


Uf! Quin mal d'ulls. Possem-nos a treballar!


Per aconseguir tornar a circularitat primer ho vaig provar amb una càmera de bicicleta, però així les bores del trencat per la tensió de l'encolat original acabaven anat cap a el interior del tambor.





És per això que a la fi vaig utilitzar una rutlla de fusta d'una mida una mica més gran com si d'una rutlla de reforç es tractes. Ep! va quedar perfectament rodó!  



Com el trencat anava en ziga-zaga (ben volgut  Pep Guardiola) Vaig fer un parell de forats que acabaven cosint l'escletxa.




A més a més de la cola per els forats vaig introduir dues ànimes que ho lligaven tot i feien que un cop fora la rutlla, el serjant i la corretja tot quedés ben rodó, fort i segur. 








Les vores del tambor es van repassar.


Haig de reconèixer que la part de dins va quedar una mica galdosa. La pintura grisa d'aquests tambors és empipadora.


Però l'exterior fa patxoca!!





El proper cop la pintura em quedarà millor, segur!




Muntada i apunt per fer bon so!!





LLUMS!




 

I ACCIÓ! El Pep (ara no faig referència al gran Pep Guardiola, ara parlo del gran músic ebrenc) gaudint altre cop de la seva Grestch en directe.