CAIXA/TABAL BCNDRUMS "LA GRANADELLA"

 La Granadella és un població de les Garrigues Altes a la Terra Ferma. He volgut fer aquest petit homenatge a aquesta població donant-li a el seu nom a aquest tabal recordant tots els bons moments que he passat en aquesta bonica vila!





El primer que haig de dir és que aquest cos de tambor em va arribar com un projecte de restauració d'un company que no es va veure amb cor d'acabar-lo.





Com podeu veure aquest casc d'una sola capa de caoba i amb rutlles de reforç tenia algun pecat.





Vaig començar posant el casc al torn per, d'una manera fàcil treure el vernís, tan de fora com de dins.






Que maca és la fusta crua!!





Aquí ja podeu veure el casc envernissat, amb els afinadors i com tenia tres forats, vaig posar tres sortides de descompressió!! 





Vaig aprofita que no estaven fets els forats del mecanisme de les molles per col·locar aquí la maneta. Tanmateix aquest mecanisme està exactament a l'altra banda dels forats de descompressió. 





Això darrer va fer que hagués de posar la contrapart del sistema de molles entre aquests tres forats.






Aquí la podeu veure muntada.





Les molles són unes Puresound.





La pell de la part del batidor és (jo tinc aquesta costum, de fet faig com les grans marques) muntar pells Encore.





Les rutlles són S-Hoop, molt còmodes quan has de picar creuant baquetes. 





La caixa/tabal llueix lleugera ja que sols té vuit afinadors.




Altre cop una vista de l'interior 





Una cosa que us comentar és el volum brutal que aconsegueix arrossegant baquetes.






Que maca i que bé sona!!!